märklig situation

omg. märks verkligen att jag inte har någon laptop längre. skriver fel med tangenterna hela tiden och får kramp i lillfingret pga gör snobb-pose med det medan jag skriver. tänkte bara informera lite om min märkliga situation för tillfället. har nämligen ett helt hus i min ensamma ägo hela helgen. tomt, märkligt, lite skönt, ganska kallt. pierre åkte till thailand i tisdags så i måndags körde han mig och hundarna till svaltingvägen. mest för att ha någon att dela ansvaret för hundarna med (de blir ensamma på tok för länge annars) men också för att få sällskap, tycker inte riktigt om att bo ensam alldeles för länge. men nu är jag det ändå, haha. mamma och pappa skulle nämligen till norrpan över helgen så jag blir ensammen här! men imorgon kan jag åka senare än vad jag skulle gjort hemifrån berga, och jag slutar tidigare än vanliga dagar. vilket är skönt iallafall. jävla jobbigt bara att vi har öppet även söndagar nu i december... snark! MEN på måndag ska jag och josefina åka till julia vilket känns toppen och kul och fint. 

nu ska jag ta hundarna på nattpromenad och kiss innan vi ska bädda ner oss för natten på övervåningen. puss på er!

Kommentera här: