Torsdag 23/4

Alltså vafaaaaan.... Hade skrivit avslängt inlägg men så gnydde nån från gareroben och jag insåg att jag råkat stänga in Zach så jag gick och öppnade och måste kommit åt nån knapp för hela inläggeT var borta sen??? 😫

Så segt, orkar inte skriva allt igen. Sitter med iPad och får fan kramp Av att skriva med denna. Har iallafall ägnat kvällen åt följande: äta pizza samt klä ut hundarna i deras från Amerika specialbeställda och för små tröjor samt jiejat åt dem


Jieeeej!!!! 😍


Bjussar på selvish från tidigare idag. Eller ja för nån timme sen på väg hem från jobbet (hehe ligger redan i sängen though). Slutar ju en timme senare på torsdagar. Är alltid sååå segt pga ingen i Mjölby vet ens om att det är öppet då så vi har aldrig kunder ändå 😒 och idag luktade det dålig andedräkt i hela gallerian för luftkonditioneringen är trasig så jag har dragits med huvudvärken från hell...


Här är en bild från inventeringen i tisdags! Vi åker på ca en inventering i veckan nowadays Och i tisdags var vi hos Sven i Nyköping. Anmälde mig förresten till vendor showen i september precis, man fick fylla i vem man helst ville bo med, jag valde Magda 💗

Avslutningsvis: bild på min bokhylla som plockade asmånga likes på insta!!

👋🏽👋🏻👋🏿👋🏽

Kommentera här: