ikväll är myskvällen

skulle gå in och skriva några skruttiga rader och blev i samma veva BJUDEN PÅ BRÖLLOP??? jag har aldrig blivit bjuden på bröllop förut, jag har alltid bara hängt med som den där plus ett, men den här gången är det jag som är the number one (!!) och pierre som är plusettan (om han vill gå med). omg! det är lina, en gamestopkollega, som ska bli brud och som bjuder in på kalas! så jäkla kul!!!!

näväl, hej hej! (älskar den emojin. så jäkla användbar)

ikväll ska pierre och jag ha MYSKVÄLL. vi har haft allt för många fredagskvällar på annan ort (dvs tillbringat fredag och lördag på olika håll) så nu är det dags att ses och att MYSA. hehe. alldeles lagomt till säsongsavslutningen och finalen i på spåret!

 
idag ser/såg jag ut såhär, och det har so far so good varit en bra fredag. mycket att göra på jobbet men inte FÖR mycket, utan lagomt flow med grejer att uträtta. lyssnade klart på min ljudbok imorse, nummer två i en deckarserie om nån "överviktig" (79 kg.......) benexpert, och tvåan var EXAKT lika dan som ettan. märkligt. så för att variera mig valde jag istället en deckare av mari ljungstedt ;) haha. mina ljudboksval är ganska begränsade då jag inte vill lyssna på en bok som jag kan tänka mig att vilja läsa. så det blir mest dravelböcker. enkelspårigt, lättlyssnat (och lättläst) som typ läckberg, ljungstedt, osv. helt okej det med iofs, man kan lära sig något av allt vettni!

nu måste pierre snart komma hem från ica (han är iväg och köper snask och gottis) för snart börjare ju!!! ha en fin fredagskväll friendz, vi hörs när vindarna viskar mitt namn <3
 

Kommentera här: