19:e januari

okej hela januari har visst flugit iväg utan att jag krystat ur mig ett endaste inlägg, typ. får lite ångest av att inte skriva samtidigt som jag aldrig kommer på nåt när jag väl sätter mig här? det händer ju inte sådär jättemycket spännande i mitt liv nu för tiden, vilket jag förvisso tycker är väldigt skönt, men det tillför inte så mycket till en blogg. 

helgen har passerat iallafall och med den ett första besök på krogen malt & humle. vi hade hajpat satan, och bokat bord en vecka innan: men asså, så mycket att hänga i julgranen var det inte. pommesen var asgoda och man fick aioli till utan att behöva beställa in det extra (ett måste annars), men hamburgaren var precis som vilken random max-hamburgare som helst (dvs helt ok men mcdonalds är godare), det var sjukt hög ljudnivå och de blandade ihop våra beställningar OCH oxkinden var slut. såatte, ett ganska svalt betyg ändå måste jag säga.

här satt vi och hade det bra och åt mat! viktor, jag, pierre, henrik och magda. och så louise som tar kortet, förstås!

sedan gick vi till yellow fellow och louise blev ansvarig för att fixa drinkar till oss (oss = hon och mig). haha, hon kom tillbaka med en kanna som vi trots ansträngningar inte lyckades dricka ur innan det var dags att ta bussen hemåt. men god var den!

här har ni oss! vi tog en fin bild på grabbarna ihop så vi ville att de skulle ta en på oss också. slutresultatet blev att deras aldrig publicerades (den låg kvar opublicerad på min instagram nästa morgon) men att den här bilden fick se dagens ljus istället. vi är ju mycket roligare ;)

 
sedan var det söndag och jag var inte bakis ett dugg, tror det berodde på cirka noll procent sprit i den där kannan, men det var ju bara bra! jag och pierre tog med bill och bull ut i vildmarken, dvs the hinterlands, nejvars dvs tinnerö. vet ni att de har satt upp "varning för utter"-bilskyltar utanför tinnerö? och vi som alltid spanar efter uttrar men aldrig ser några :'(


 
köpte förresten ett spel på jobbet för en krona (det var märkt med 7 kr men när jag skulle köpa det hade det gått ner till 1! värt). fick för mig att installera det precis. är ett himla gammalt datorspel. peka-klicka-genren (världens bästa genre). ska börja spela det nu. och om typ en timme ska jag åka in till stan och träffa gamestop-brudarna för lite rantande kring jobbet. puss.

Kommentera här: