det stora SELFIES-inlägget

ok dags att dela med mig av senaste tidens selfies som jag fann i mobilen (tar typ minst en selfie om dagen, tror det är bra för kropp & själ att känna sig lite snygg och FOTOGENISK någon gång varje dag). här kommer alltså en ASLÅNG rad med de senaste veckornas mest lyckade (??) selfies:



på väg hem från jobbet en dag då jag uppenbarligen varit på glatt humör. har endast rött läppstift de dagar då jag känner mig FIERCE 

mycket möjligt att detta är samma dag ser jag nu, fast det här kortet måste vara taget innan för det här är på jobbtoan! mkt bra vit bakgrund där som gör sig bra på insta, tips tips. sminkar mig förresten alltid på jobbet, åker dit osminkad och äter frukost på tåget och sen står min necessär och väntar på mig på jobbtoan!


de flesta av mina selfies tas antingen på jobbet eller hemma i soffan. den här skulle kunna vara en soffbild med tanke på myströja samt slacker-pose men är tagen på jobbet under en lunch. man anar marketing-lådor i bakgrunden.


på samma lager, i en tröja jag gillar. tycker färgen på något sätt passar mig? sällan jag passar i färger (passar exempelvis inte ALLS i rosa (blir grisfärgad i ansiktet då) och brunt (försvinner helt i brunt)).

har ju mina mönster för att varje dag ska flyta på ungefär likadant som den dessförinnan (finner trygghet i mönster) och detta involverar min gula termos. jag dricker två muggar på tåget till jobbet. sedan blir det exakt två muggar kvar att dricka efter matlådan under lunchen (eller exakt vad som ryms i den blå muggen på jobbet om jag orkar diska den!). mår mkt bra av detta faktum.


jag ger er selfie-rule #14: man måste inte alltid vara glad på selfies. här är jag JÄVULSKT TRÖTT OCH SUR OCH HATAR ALLA MÄNNISKOR men ville ändå vara med på bild. det får man. även hat-sidan måste ju representeras. detta är efter jobbet, ofc, och innan mat, ofc. 

samma tröja, annan pose. detta är återigen jobbtoan, därav gult sken men jämn bakgrund. haha. har nya lurar, tycker de passar mig som kvinna i tvspelskarriären, stora gejmerlurar liksom. nejvars men gratis är gott och de är sköna.

här är lurarna, leendet, tröjan, läppstiftet och bruden igen. börjar bli tjatigt nu så nu är det dags att avrunda. VARSEGOD för dagens (kvällens) laddning mandy-selfies! godnatt <3
 
....pssst det är alltså så här jag vill se mig själv, ej med dubbelhaka och trött och sliten med ringar under ögonen utan med filter ur en snygg vinkel! älskar selfies <
 

Kommentera här: