Klumpen

jag måste måste måste verkligen ta tag i det här snart. jag kan inte gå och vänta på att livet ska komma till mig, jag måste göra mina egna val och ta mig dit där jag själv vill vara. problemet är att mina mål är så diffusa. jag vill egentligen ingenting speciellt. förutom att vara lycklig. ha hund barn och hus. vara mycket med pierre och mina vänner. jag vill jobba såklart men inte så mycket och jag vill inte vara chef. jag vill inte bestämma, det passar helt enkelt inte mig. jag hoppas jag vågar ta steget snart och försöka hitta en plats där jag passar och som passar för mig också. där det känns rätt och där man inte behöver ha ångestklump i magen ständigt. det känns som att det är dags för det nu, herregud jag fyller snart tretti. jag har sån ångest över det.


ensam och rädd. vill inte vara ensam, vill inte vara orolig, inte vara olycklig. jag måste kicka igång mitt eget liv snart.

Kommentera här: