Kravalentine och så

usch. är ensam i lägenheten igen. har varit i linghem i några dagar för att hundarna skulle få lite miljöombyte och förhoppningsvis lite mer sällskap än när jag är här hemma med dem ensamma. det har varit skönt, mamma och pappa är ju fantastiska. älskar hur tiden liksom står stilla på något sätt hemma, hur allt är som det ska vara och alltid har varit och att man kan komma hem när man vill till tryggheten i det. 

igår var det kravalentine, och det var kanske sista gången jag var på kårallen. iallafall i fullt tillstånd. vi var i år de äldsta foularna på plats (förutom linda från foul 07) så nu börjar vi känna oss riktigt avdankade. men roligt hade vi, det är så otroligt trevligt att träffa alla igen. tänk att vi känt varandra i över fem år nu. det är en så speciell och fin vänskap som har växt fram i och med foulåret. jag är så glad att jag gjorde det och fick vara med och uppleva något sådant. speciellt eftersom det såklart medförde att jag träffade pierre också, såklart. haha. 

här är vi allihopa, eller ja, vi som var på kravalentine iallafall. älskar dom till månen och tillbaka, även om vi inte ses så ofta <3
 
ramlade på cykeln på väg till resecentrum också så är helt mörbultad och blåslagen idag. herregud, jag är för gammal för sånt här numera. vilket såklart är ganska ångestframkallande i sig. har stark ångest över sådana saker nowadays.. sån himla jobbig känsla. gnagande inifrån på något sätt. kan man inte få vara ung jämt. 

Kommentera här: