Magdas födelsedag och inbrott

hejhej! jag är just hemkommen från en mysig restaurangkväll med magda och hennes kompisar, vi firade lillmagdis som fyller 24 idag! (herregud åldersnojan i det ska vi inte ens tala om...) vi åt på aioli, vilket var namnam såklart men inte riktigt lika kick-ass som första gången jag åt där (har säkert att göra med vilken kock det är som jobbar), och sedan tog vi en öl på ågatan. för att ändå komma hem strax innan 22? känns rimligt, vuxet och bra känner jag. hinner tom med lite gta innan det är dags att sova! 


lägenhetsletandet fortsätter... idag hittade pierre en fin lägenhet som dock har inflytt redan i mars, men jag sa vafan, tuta och kör. i värsta fall får vi betala dubbelt men den kändes riktigt bra, så på nåt sätt känns det värt ändå. får vi den så får vi den och då var det menat så! 

nåväl, godnatt från solvändan. eller vet ni vad. nu när jag skrev adressen kom jag på att pierre nämt att det varit inbrott i förråden... igen. och att jag borde gå ner och kolla det. det känns skrämmande på något sätt. vill ju inte att det ska ha hänt något. men fan... jag måste gå ner och kolla. återkommer strax med rapport. 

*går ner och kollar*

phjuuuu.... inget inbrott! och båda killarna hängde med ner som sällskap <3 (och psykiskt stöd pga så sjukt mörkt och läskigt där nere bland förråden). ett litet äventyr så här på kvällsingen. nåväl - godnatt!

Kommentera här: