Sovmorgon!

bjuckar på en dagens selfie, har blivit lite av en grej här inne på sistone? tänker det kan vara kul att se in future hur jag såg ut dessa dagar av mitt liv. en blir ju inte yngre direkt... haha. härå:

 
är dressed for jobb-sucess idag. eller ja inte mer än vanligt kanske, men känner mig lite gladare pga insåg imorse när klockan ringde och jag kollade schemat för att se vem jag skulle jobba med idag (behöver ställa in mig på sånt i förväg pga mina aspieliknande symptom ni vet) så såg jag att jag inte började förrän kl 13? och att jag sedan har rast 14-16? spännande och ganska skönt! slängde dock först iväg ett sms för att dubbelkolla med mackan så att hon hade koll, och det hade hon såklart, och sedan vände jag på mig och somnade om till kl 10! och nu har jag varit vaken och spelat gta i två timmar innan det är dags att ta cykeln i solen ner mot butiken. så idag känns allt liiiiite lättare än det vanligtvis gör! ^^

ses! 

Kommentera här: