15/1

Så kryper vi ner igen. Jag har fortfarande inte tinat helt sedan cykelturen hem, benen är fortfarande iskalla. Trots att jag tagit ett bad. Det måste sitta i skallen bara. Sover iallafall med dubbla duntäcken, det är en av fördelarna med att Pierre inte bor hemma. Jag tar helt enkelt hans också och virar in mig & ossi i. Sover som 2 små barn sedan. 

Såg ut såhär i butiken imorse. Har varit en lugn dag. Peter var förbi på förmiddagen, vilket var trevligt: han gick igenom Hur butiken sålt under året till och med nu. Vi har alltså gjort dubbelt så mycket i vinst under den här julen som de gjorde under förra. Känner mig stolt och nöjd, vilket gäng vi är ändå, vi i 635. 👏🏼 Nu ska vi bara ro det här i hamn, januari är sista månaden för Gamestop-året. Håll tummarna för kick-ass vinster i slutet sen!

Godnatt allihopa, trevlig helg och så. Imorgon ska jag till linghem ❤️

Kommentera här: