Inte yadayada

Hej världen, universum och ni ca 40 personer som ändå läser min blogg trots att den är så förbannat tråkig numera?? Tänkte försöka åtgärda det och visa några bilder från de senaste dagarna, det blir ju lätt ganska långrandigt i allt mitt tjat om ensamhet och yadayada annars. 


I fredags skulle jag egentligen ha tagit en öl med Ola och Calle, men sen lyckades jag inte hitta någon Zach-vakt så jag blev hemma och poserade med märkliga snap-chat-filter istället. Rimlig fredag ändå. 


Efter jobbet igår for jag och zachemannen direkt till ombergsgatan och världens bästa Emmy för vin, hamburgare och tjejsnack (även om original-tjejsnacket är utslängt...)


Zach intog position vid bordet så fort Emmy lämnade sin plats. 


Öppna din dörr

Min fina fina vän! ❤️ alltid lika roligt och episkt att hänga med denna människa. 


När jag kom hem underhöll jag mig återigen med snapchat. Här är några riktigt vackra: 


 
Och så skickade jag den här bilden till Louise och peppade för vår kommande resa. Ja ni ser ju klockslaget.... Stackars lojsan. Haha. 



Idag har jag städat, tvättat samt umgåtts endast med Herren på bilden ovan. Han har bland annat ägnat dagen åt att bädda fint i nedfallna handdukar. 

Han har även sovit i solen istället för att hjälpa till. Jag har uppfostrat honom väl. 


Såg ett fint citat och fotograferade datorskärmen? 😂

,..samt råkade ut för denna incident. Det var den här helgen det! Imorgon kommer Pierre och ossi hem på påsklov, känns UNDERBART ❤️ avslutningsvis bjuder jag idag igen på en bild på Josefina (det var ju så uppskattat senast) 


Godnatt!!


1 Caroline :

skriven

Din blogg är inte alla tråkig, jag tycker om den och har alltid gjort! Men... varför har inte jag dig på snapchat?? Skriv vad du heter till mig omedelbums! Kram

Svar: Jag heter amandaalmen tror jag? Är ingen snapchat-fantast, så förstår inte riktigt vilket som är användarnamn eller hur man lägger till folk osv? Men testa det!
amanda.

Kommentera här: