Motsatsen till förra veckoslutet

Om förra helgen var händelserik, så går jag den här helgen till fullo in för att inte göra ett piss. Vill bara vara hemma och ta det lugnt, spela tv-spel och gosa med Zach. Är ganska ledsen för jag skulle egentligen ha åkt till borlänge, men dels är tågen så förbannat jäkla apdyra (ca 500 kr enkel resa) och dels går det sista tåget på lördagar kl 16.07, dvs 8 minuter innan jag slutar jobbet. Härligt. Och även om jag skulle slå igen portarna exakt kl 16 finns det inte en chans i helvetet att jag hinner ner till resecentrum på sju minuter. Idag kunde jag stänga först vid kvart över, och fick stanna kvar till halv sex med en helsikes massa inbyten... Gash. 


Nu har jag dock precis läst ut An Abundance of Katherines (och funderar på om den är en tvåa eller trea), satt på en kopp kaffe, och ska slå mig ner i fåtöljen för att spela Heavy Rain. Började det igår och tycker hittills att det är ok, men lite för stressigt. Puss!

 
 

Kommentera här: