Uppdatering den 17:e mars

Veckan har gått ganska fort hittills. Ossi är med Pierre uppe i Dalarna så jag och Zach har haft ensamveckor sen de for. Vi klarar oss ganska bra, Zach är med på jobbet halva dagen och är hemma halva. Han springer bredvid cykeln dit och hem så det går ingen nöd på rastning, han är trött när vi kommer dit och trött när vi kommer hem. På det sättet är det bättre än när jag har båda killarna, för då blir det en så pass kort runda mitt på dagen, och på kvällen är jag så trött att de heller inte får den bästa av promenader. Den här veckan har vi till och med kommit ut på en löprunda två gånger innan frukost! Inte illa pinkat av två flodhästar må jag säga. 


Jag och min vapendragare INNAN jag fick ett ryck, drog igång Pierres hårtrimmer och befriade zachemannen från all överflödig päls 👆🏼


Så såhär ser han ut nu! Som en liten skabbräv ungefär, men det behöver ju inte han veta. För han trivs som fisken i vattnet! Han ligger exempelvis UNDER TÄCKET tryckt mot mitt ben och sover i detta nu, och alla som känner den här gossen vet att det inte är något han gör speciellt ofta... Iallafall inte i långpäls! Men nu när han är korthårig blir han inte för varm på samma sätt och är därför mycket gosigare <3

Mitt frukostsällskap vareviga dag 👆🏼 

Nä nu ska jag läsa och sen sova. Är så förbannat trött idag. Och har ont i magen också, hoppas det försvinner under natten. Bjuckar på en fantastiskt fin bild på josen innan det är dags att stänga mina blå: 


Godnatt!! 

Kommentera här: