En väldigt innehållsrik innehållslös helg

Trots, eller kanske snarare på grund av, att jag bestämde mig att inte göra någonting speciellt den här helgen (eller iallafall inte under lördagen vilket gjorde min söndag helt bakis-fri) så har den känts både extra lång, rolig och innehållsrik! Sån himla paradox, men jag klagar inte! 


Igår hann jag exempelvis både städa, tvätta, träna och åka hem till Linghem med min lilla hundcirkus. På kvällen kom Ola och Calle, vi solade, drack lite öl och tände grillen. Så himla mysig och fin söndagskväll! 


Mamma tog kort på oss. Mycket snyggt med sin egen skugga på båda 😂


Så idag tog jag på mig ny-kjolen och for till Norrköping för att lägga VoiceOver till en informationsfilm som Filmfinity gör tillsammans med StuFF. Kändes kul och spännande, framförallt att få göra något nytt!


Ola och Filmfinity bjöd på jobblunch dvs pizza i parken innan vi drog igång! 


Sedan läste jag nog in den där informationen ca 20 gånger innan den kändes någorlunda okej. Som tur är kan Ola klippa och klistra lite fram och tillbaka mellan tagningarna så att det till sist blir bra!


Efter arbetspasset mötte vi upp Antzie på pappa grappas uteservering, innan vi gick och köpte massa gott och satte oss i Folkparken 💕 

himla fin helg! Imorgon släpps Uncharted så då är det dock back 2 tvspelsbusiness som gäller. Godnatt! 😘

Kommentera här: