typical me

alltså SÅ TYPISKT. jag skrev ju om att jag kände mig efter i kursen redan innan den startat, att jag har en orosklump i magen och att det känns som att jag missar saker. det VAR faktiskt så att jag de facto MISSADE saker! så orosklumpen var inte helt utan anledning, mitt undermedvetna visste tydligen mer än vad jag själv visste. kina skrev nämligen till mig idag och frågade om jag var på föreläsningen och introduktionen som ägde rum i tisdags, och jag kände mig typ såhär: !?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!. jag var INTE där och hade noll koll på att någon sådan ägde rum. inte så konstigt visserligen, eftersom de tydligen bytt hemsida, så kina hade också missat den. gah. men den föreläsningen som är i nästa vecka ska jag gå på, såklart. känns bara surt att ha missat den som var i tisdags, den skulle handla om vetenskaplig metod och allt sånt känns ju högst relevant att få recap på nu när det var sekel sedan jag studerade på univsersitetet senast :((

idag kom jag iallafall ihåg boken, så den är med hem. hade skrivit Boken! stort på handen så jag skulle minnas. pierre lagar kvällsmat och jag ska läsa bok, fin kväll ändå. älskar't. trots ångensten över uppsats och så. puss!

Kommentera här: