Önskelista inför jul 2017

Hej, det är december och dags för den årliga julkalendern! Kom på mig själv med att söka igenom bloggen efter mina tidigare för att dels få tips på vad jag skulle vilja önska mig igen och också för att få tips på vad mina systrar och liknande skulle kunna vilja ha, så då kan jag ju lika gärna göra nästa juls amanda en tjänst och publicera någon form av önskelista. Here goes. 

Prenumeration på bok-box, från exempelvis Page Habit. Fick tips på denna sida från LitteraturGäris på facebook, tyckte den såg riktigt fin ut. Vill då ha horror, young adult eller mystery. 

Ny sån sponge till att lägga foundation + även en bra, ljus foundation, bronzer,
ny ögonbrynspalett eller penna. Den från förra året är snart slut! Röda/rosa läppstift. Sminkrelaterade grejer is the thing in my world atm uppenbarligen. Känns logiskt iom att jag antagligen inte kommer sminka mig speciellt mycket ALLS under nästkommande år men whatevah.

Det roligaste jag vet ÄR helt ärligt att få böcker. Denna punkt återkommer år efter år på listan men brukar sällan uppfyllas, kanske för att folk tycker att det är tråkigt att ge? Om det är svårt att komma på titlar så önskar jag mig till exempel The ballad of black Tom, The Haunting of Blackwood house, och även alla andra titlar i min lista på adlibris. Älskar också att få tips genom att andra ger böcker som de själv gillar, trots att det kanske inte är något jag skulle ha köpt till mig själv. Har börjat läsa mer och mer på svenska, så jag önskar mig gärna svenska eller översatta böcker också.

Seriealbum exempelvis Trasher, Harrow County.

Stövlar. Har storlek 39.

 
Ringen på bilden ovan! Härifrån: http://eljestshop.com/shop-1/kvinnoring

Brandvarnare som ser ut som en liten fågelholk.

En bra inpackning till håret.

Hundvalp.

Kommentera här: