Oldie: Semester 2016, Linghem

Oj! Hittade det här inlägget under "utkast", dvs bland inlägg som jag påbörjat men aldrig avslutat? Kommer antagligen inte skriva klart det så jag publicerar det halvdana inlägget som jag hittills hade knåpat ihop när jag av oklar anledning avbröt mig. Here comes:


13/8 2016:
På något sätt måste jag ju "trots allt" dokumentera allt härligt som hänt under semestern så jag får försöka ta det en gång och en "aktivitet" i taget. Kronologisk ordning is the shit så vi börjar helt enkelt med linghemsvistelsen, eftersom det var det som jag inledde min semester med.
 


Först åkte jag ut själv över helgen. Julia skulle komma först på måndag, och mamma och pappa for iväg till Söderköping över helgen så jag hade huset för mig själv. 
 


Kände dock inte för att sitta ensam ute i linghem hela kvällen, så jag for in för AW med Magda, John och Emelie! Vi firade in att semestern börjat, för mig 🙃
 

Sen kom Pierre ut och sov med mig för han hade varit på Bråvalla så jag var egentligen aldrig speciellt ensam hemma. Vi tog en sväng runt ärtrundan, i olycksbådande väderlek. Som tur var klarade vi oss undan regnet!
 

Sen kom julle hem på måndagen, hurra!! Vi hade huset för oss själva för mamma och pappa undvek oss och for direkt till Gävle efter Söderköping. Vi gav oss ut på svampjakt som knappt genererade några svampar alls pga de har röjt bort all vår skog :((( Men några hittade vi iallafall, se bild för bevis!
 

Vi hittade varsin likadan tröja i skåpet och sedan hade vi på oss dem hela veckan. 
 
 
👯🍻
 

Eftersom Leca-skogen ekade så tomt på svamp lånade vi varsin cykel och for iväg på jakt efter nya svampställen. 
 

Några svampar hittade vi iallafall :)
 

Every night we spent in the garden med diverse drycker, hundar samt böcker. Vi snackade mer strunt än läste dock.
1 Julia:

skriven

Alltså ÄLSKAR DIG SÅ soulsister! Blev så lycklig av att se bilden på oss med varsin folköl när vi skrattar att jag fick GOOSEBUMPS. Du är min andra halva PÅ RIKTIGT. Kan dela alla mina sidor med dig och kan vara helt mig själv och känna att du och jag uppskattar alla knasiga småsaker EXAKT lika mycket. Har knappt plats i mitt hjärta för allting jag känner för dig. Massa kramar lillsyrran

Svar: <3 <3 <3
amanda.

Kommentera här: