update 17-02-08

gud, har grannar vars barn inte kan gå i trapphuset utan att skrika. varenda morgon. varenda eftermiddag. de skriker, ringer på dörrklockorna, väsnas och jag blir så orimligt förbannad att jag vill gå ut och skrika tillbaka. bussar ossi på dem snart för han blir så skällig när det är kaoz i trapphuset.

på fredag åker vi till gdansk! har inte riktigt fattat det än, är inte riktigt så pepp som jag borde vara. tror nog att det kommer, kanske torsdag kväll. har bestämt mig att vara duktig med kolhydraterna denna vecka så att jag riktigt kan moffa när vi är iväg på resan. det första jag ska göra när ola och jag kommer till skavsta är att köpa en mjölkchoklad. mmmm.


imorgon ska vi hjälpa ola med nån reklamfilm i gamla linköping. sedan ska jag jobba, och efter det packa. idag däremot är det plugg-, städ- och tvättdag. den värsta av dagar. suck. 

puss!

Kommentera här: