Ett litet självupplyftande (får man göra ibland)

Man måste få fira de små grejerna! Igår upptäckte jag att jag utan problem kunde få på mig och knäppa ett par gamla jeans som legat avlagda ett tag pga varit alldeles för trånga i knappen (har inte velat riskera att den ska fara iväg så har inte använt dem i väntan på "bättre tider" så att säga). Jag har ju lagt undan vågen, för vill inte bli manisk i detta, men någonstans söker man ju ändå lite pepp i form av indikationer på att man går åt rätt håll. Tycker att jag ser smalare ut i anstiktet men annars har jag inte direkt märkt någon skillnad (förutom att jag inte är så himla trött hela tiden och att jag faktiskt håller mig mätt riktigt länge) nu när jag har börjat med lågkolhydratkost, men jo detta var ju en indikation om något! Jag har förresten lovat mig själv lite lösgodis eller liknande treat på lördag om jag är duktig och kör på ordentligt även den här veckan. Lyllos mig på lördag om jag klarar det!

.. och lchf är ju så bra för trots att man liksom "går på diet" så kan man äta såna saker på bilden ovan. Okej inte alla kex, men iallafall knäckebrödet, och sedan alla ostar och alla charkisar <3 MMMMMM!!!

Nu sitter jag med uppsatsen och ska köra på till tidigast klockan 14 innan jag får ta rast igen, wish me luck. Puss!

Kommentera här: