3 sängkamrater

GUD vad jag är dålig på att sitta vid bärbar dator, hatar det verkligen! Får kramp i fingrarna av den där himla platt-mus och kommer emot allt annat hela tiden när jag försöker skriva på tangenterna. Håller ut lillfingret på nåt himla vänster så jag får ont i det också? Nåväl, jag ska fatta mig kort så att smärtorna blir så minimala som möjligt. HEJ! Nu ligger jag i sängen, klockan är fem över halv tio och jag har redan läst ca 40 % av boken jag började med förut idag. Den är så härligt medryckande? Inte speciellt jättebra men ändå catchy. Läser Legend av Marie Lu efter tips från Julle och Sagan om sagorna. Såhär såg mitt mys i sängen ut förut:

 
Har datorn (som jag alltså plågsamt skriver ifrån nu), boken och min daemon tillika följeslagare tillkika deprimerade lille hund, ZACHE, som sällskap ikväll! Sämre kan man ha det såklart. Bättre också, saknar Ossi och Pierre men de verkar ha det bra i Dalarna så de kommer nog inte hem förrän på söndag. Jag åker ändå med Louise till Klunken imorn så det gör inte så mycket :) 

Godnatt, nu ska jag läsa vidare! Puss

Kommentera här: