Bäbisdusch nummer 2

Idag var det återigen dags för en bäbisdusch, men inte för mig denna gången utan för Louise! <3 Vi var ett gäng tjejer som möttes upp vid Mantorps station (en metropol) för att sedan samköra bort till Louise och Viktors hus och överraska. Vi hade inte kommit på något sätt att "lura iväg" henne utan det fick helt enkelt bli ett uppstyrt överraskande med klassisk "ringa-på-dörren"-inslag. Och det funkade det också :) Sedan plockade vi fram grejer i köket medan Louise fick klämma på paketen på presentbordet. 

 
Här är vi hela gänget! Louise hade lärt sig av mitt misstag (jag glömde ju ta en gruppbild på mitt crew...) så det första hon gjorde när vi var klara var att be oss ställa upp oss för fotografering! Fint ändå, så man har det sparat! Ebba, jag (herregud bollen), Louise, Hanna och Elna, Marie (Viktors mamma), Maria och Malin! Vilket järngäng <3 Så fina tjejer som jag lärt känna genom Louise. Malin har till exempel sytt vårt baby nest!

 
Och kolla på det häääärååååå. Go'käk och GO'FIKA. Jag bakade förvisso inget fika men njöt desto mer utav det alla andra hade gjort. Alltså jag menar, cake pops?! SÅ LYXIGT!?
 
Sen hade vi ett litet quiz som Ebba och Malin kammade hem samt fick skriva i en liten Vem är din mamma?-bok som knodden ska få sedan. Jag gav bland annat tips om att undvika att dansa på bord veckan innan man ska gifta sig samt att njuta av öl. 

Fina fina Louise <3 Tänk att vi ska bli föräldrar med så kort mellanrum. Det är så häftigt, vilken resa vi har framför oss! Louise fick förresten en mugghållare för Emmaljungavagnar av mig och Pierre, så att hon har något att ha latten eller ölen i när vi strollar gatorna fram som de blivande lattemorsorna vi är. 

Kommentera här: