Elli overload

Här är personen som jag spenderar hela mina dagar med atm:
 
ELLI!!! inte Pierre, för han jobbar. Dock oftast mellan 05-14 så han är hemma i ganska rimlig tid. 
 
 
Här är Elli när hon luftar hemma hos farmor Marie. Lufta alltså, helt klart underskattat. Alla borde lufta då och då!
 
Obekväm hattbärare hos Louise och Viktor. Den här bruttan gillar inte att ha kläder på huvudet. 
 
Sommaren har ju varit så VARM hittills, speciellt maj! Ett tag var endast blöja standard-klädseln, annars utbröt panik. 
 
Bästa kompisarna är lätt vovvarna, även om det eventuellt inte är ömsesidigt. Här hålls långa monologer i hundarnas ära.
 
Lilla skruttan <3 Just nu sover hon och jag typ längtar tills hon vaknar fast samtidigt inte för då måste jag ju underhålla henne och det är skönt att vara lite "ledig"... Men gud those squishy cheeks!!! <3 <3
 
Så, där fick ni en litel ellisummering. Det är nämligen allt jag har på hjärnan just nu.

Kommentera här: