Mina 9 mest gillade instagrambilder 2018

Hej! Nu är det ju den tiden på året då sammanfattningarna haglar tätt. Så även här! Tänkte visa er mina mest gillade bilder på instagram under året som gått. Kanske inte så svårt att gissa vem som dominerar listan, men nåväl, hon är ju söt så här kommer bilderna:
 
På plats 9: Lilla lilla Elli med bildtexten "Vill aldrig kliva ur den här bubblan <3". Åh. Bubblan var verkligen omvälvande, otrolig och gråtig. Lyckorus i några dygn. Så häftigt.
 
8 kom den här bilden. "Dotra mi <3" Gud så liten och vilken liten pluttig frisyr!
 
7:e plats. "Sorry but not sorry för att mitt flöde numera till 90% fylls med bilder av denna donna. Jag och Pierre har ju liksom GJORT henne! Det är så häftigt, overkligt och underbart på samma gång". Ja gud. Och nu så här 7 månader senare så fylls närmare 99% av flödet av henne. Och jag känner ingen ånger, känner ingen ånger. 
 
Nummer 6. Bild från dagen då Elli var planerad! Skrev såhär: "🌸 DUE DATE 🌸 7:e mars är dagen som länge varit markerad i kalendern, och hela tiden känts så tryggt långt bort. Men nu är dagen här, och jag är inte lika livrädd som jag trodde att jag skulle vara - snarare känner jag mig lugn. Däremot är jag orolig över att hemmet inte är klart, solvändan inte är urstädad och att vi inte har speciellt många blöjor hemma. Men det löser sig väl, tänker jag. Och troligtvis är det fortfarande flera dagar kvar tills vi blir 5 i familjen, för denna kropp har inte känts ett dugg annorlunda och verkar inte planera att göra det heller. Har tvärtom sovit onormalt bra senaste två nätterna? SCORE." Numera helt overkligt att tänka att jag sett ut sådär. Men det vet ni ju.
 
 Nummer 5! Jag och Louise med våra magar, en i vecka 37 och en i vecka 39. Alla sa att det såg ut som att Louise hade "pojkmage" och jag en "tjejmage". Det stämde ju. Men inte kan man väl se sådant? Måste varit en slump. Det är ju alltid 50% chans att få rätt i ett sånt fall liksom. Bildtexten var iallafall: "Soon ready to pop!" och så en skumpa-emoji som inte vill följa med in i bloggmediet.
 
Plats nummer 4, hela lilla familjen i sängen. "Den lelle familjen <3". Elli såg ju helt klart rätt annorlunda ut här, nästan lite märklig kan jag tycka nu? Haha! Men söt ändå såklart.
 
Nummer 3 var en hälsning från mig och kulan i vecka 36! Då bodde vi fortfarande på Solvändan. Ett helt annat liv, känns det som nu! Ballonger kvar från babyshowen i bakgrunden.
 
Andra mest lajkade bilden under 2018 föreställde den här lille skrumpne ungen i en korg. Åh, är det ens min? Gosh så liten och så olik sig själv <333 Presenterade hennes namn för första gången i den bilden. Elli.
 
Och här har vi den överlägsna förstaplatsen! En liten ny familjemedlem som förvandlade mig till mamma. Gav mig hedersuppdraget att bli hennes förälder. Det är så stort. Vilket år. 
 
 

Kommentera här: