BABYSHOWER!!!

Det finaste hände mig häromdagen <3

Pierre och jag hade varit ute och slipat ner lite i det som ska bli vårt sovrum på Himnavägen (hos farfar, där vi ju ska flytta in i slutet på februari). På vägen hem åkte vi via Rusta och skulle handla lite tapeter men de fanns inte inne, däremot hittade vi såklart lite annat smått och gott att handla (gör man inte alltid det där?). När jag sedan ska låsa upp dörren hemma slås jag av att det hänger ballongen i hallen? Sekunden senare kliver mina systrar, min bror, Marielle, Emmy, mamma och Louise ut ur vardagsrummet med tomtebloss i högsta hugg, och när jag sneglar mot köket ser jag att de dukat upp världens finaste buffé med presentbord och grejer. ALLTSÅ. Livets ögonblick!!!! Jag blev så otroligt överraskad och glad, vilka fina fina människor och vilken otroligt fin sak att göra för någon. Jag hade inte i min vildaste fantasi vågat tänka att jag skulle få en babyshower, på nåt sätt känns det så svårt att tänka sig att några skulle knåpa ihop något sådant för MIG. Men wow <3 Jag önskar alla att få något så fint någon gång i livet, det var helt fantastiskt och jag kände mig så speciell! Och så fina grejer vi fick. Herreguuud. Tack tack tack tack <3

 
Här är det helt fantastiska buffébordet! Och det här är alltså bara varmrätten. Sedan fylldes det på med efterrätter också! MMMMM!!

 
Vi kom på lite sent att vi skulle ta en bild på alla som varit där (tjejerna hade redan hunnit åka hemåt). Så det ser ut som att det var jag och mina syskon endast som firade detta, haha, iofs inte helt omöjligt eftersom de är mina bästa vänner och vi tillsammans ändå blir typ som en liten skolklass men riktigt så illa var det inte :'D 

Återigen, tack alla underbara för att ni fixat det här till mig. Ni ska veta att det värmde något otroligt!
1 julia:

skriven

Åh vad nervös jag var att det här skulle bli för tjejigt/för jinxat/ för mycket / för lite eller bara gå åt pipsvängen. Det är så innerligt svårt att arrangera något för den bästa människan man vet när allt man vill är att RINGA den bästa människan man vet och bolla hur hon vill ha det!!!
Det blev en vild chansning och jag är så glad att den påverkade sig så mycket <3 Du är värd allt och lite till i världen, och om man bara för en dag kan få stå i rampljuset och stanna upp några sekunder och bli påmind om de människor som älskar än, är det de värdefullaste man faktiskt kan ge en annan människa <3

Nu vet du hur ofantligt tacksamma vi var av att se er på knutpunkten i Helsingborg <333 Massa kramar

Kommentera här: