en oändlig dag

uuuusch en sån dag! trodde aldrig att den skulle ta slut. elli hade feber inatt och vaknade gång på gång på gång. plockade upp henne säkert 10 gånger (och ignorerade henne minst lika många för att se om det kanske fick större framgång, men icke). så till sist klev vi upp, vid sex-snåret. hon var för grinig för att ligga kvar. samtidigt för sur för att underhålla. något som hållt i sig hela dagen. och hon har också vägrat sova!!! gaaaah så det har liksom inte blivit några pauser, bara ledsamheter och en riktigt tjurig morsa till sist. jag blev ju precis sådär som man inte vill vara, men jag vet också att jag är kinkig när jag får brist med sömn och/eller mat. hoppas hon sover inatt och att vi får en trevligare dag imrogon. jag ligger iallafall redan i sängen, redo att somna in. puss <3
 
 
sjuklingen <3

Kommentera här: