En önskelista inför julen

Gud vad dagarna går fort nu. rusar in mot december i skyhög fart och jag hänger inte med riktigt!? första december som jag är LEDIG på tusentals år, första december då inte min arbetsbörda är som allra allra högst runt jul, vilket innebär att jag verkligen ska försöka njuta av den här julen. av december. men jag känner redan någon konstig stress, som att det redan sprungit mig förbi. jag förstår inte mig själv riktigt. 
 
nåväl. tänkte plåga er med min årliga önskelista. försöker skriva ner grejer som jag inser att jag vill ha eller behöver men inte köper till mig själv under hela året, för att till sist revidera allt till en relativt lagomt lång lista. jag själv gillar när folk som jag ska ge klappar har skickat en lista, det är lite lättare att utgå ifrån än att bara köpa på ren måfå. såååå. here goes
 
AMANDAS ÖNSKELISTA jul 2018. Observera att även om saker ligger högre upp på listan behöver det inte innebära att de har högre prioritet. Vill helst ha allt liksom. Hehe.
 
>> Hudvård till ansiktet. porförminskande och/eller antirynk-grejer. hey, garva inte - jag är fan 30 nu och huden börjar se ut som 50.
 
<< Revolution race Hiball jacket, svart eller grön. Strl L tror jag att jag behöver. 
 
>> Torrschampo av lite dyrare märke, typ Löwengrip.
 
>> En rund spegel!
 
<< Planscher eller tavlor till köket.
 
<< Sån bokprenumeration som jag fick förra året vill jag ha igen, eller från någon liknande sida men liknande koncept! Helst YA, thriller eller skräck.
 
>> Muggar, Rörstrand Swedish Grace, av modell större. Rosa, grå, vita, gröna spelar ingen roll. Kanske rentav blandat? 
 
<< Träningsskor! Asics helst, fina helst, typ rosa eller någon fin färg. 39 eller rentav 40 om det är asics. De är små i storlekarna.
 
>> Vintertights! Storlek 42.
 
<< TV-spel: We Happy Few för Xbox One, Far Cry 5 för Xbox One
 
>> Skaftdammsugare så att man enkelt kan ta fram den och dammsuga hundhår, bäbisspill och annat i exempelvis köket. 
 
<< Ny Xbox One-dosa.
 
 
>> Även: gärna kläder från Julia och Josefina, de har bra smak och brukar köpa riktigt fina grejer som jag använder ofta. Jag köper så sällan kläder själv så det är ovärderligt att få ett plagg eller 2. 
 
<< Underställ, byxor och tröja, strl L
 
>> Samt böcker. Som vanligt har jag önskelista på adlibris, men jag önskar mig egentligen alla böcker som ni skulle vilja ge mig. Bränn alla mina brev av Alex Schulman är den nyaste boken jag önskar mig, och Svälten, som vann augustipriset. 
 
Obs! Förstår att det kan verka girigt att lägga upp massa grejer man vill ha, men önska kostar ingenting samt bättre att önska och få något man verkligen vill ha än att pengar läggs på annat. 
Puss å hej!
1 Linda:

skriven

Känner igen det där med hudvård, börjar känna mig rynkig 🤪

2 Lojsi:

skriven

Ah hör fick man lite svar ja! Ja de kostar aldrig att önska och bra om någon någonggång vill köpa present 🤔😅😘💌

Kommentera här: