6:e maj tjugonudranitton

11:05 Omg dagarna går i ett och tiden både sniglar sig fram och går jättefort. Jag har fått ett nytt jobb som jag ska börja på i augusti och jag är SÅ nervös och också såklart lite peppad. Ska bli gymnasielärare igen, omg omg omg. Är ju dock så att jag insett efter dessa år på GS att jag egentligen inte är menad att jobba med folk, jag gillar det inte riktigt. Så... jag ser det här lite som en passus i väntan på mitt föralltid-jobb som ändå någonstans är drömmen. Att hamna på en arbetsplats där jag vill bli expert och jobba alltid. TYP VADSTENA SLOTT just sayin. Måste verkligen ta tag i att utbilda mig till arkivarie typ NU. Gah.
 
Idag är planen att jag ska försöka ta mig in till stan och handla lite presenter. OM jag orkar, är så lat av mig och det är ju ett jäkla projekt att få med Elli in. Men jag måste verkligen bli klar med Pierre och mina systrars presenter, samt så måste jag köpa examensprelle till Josen som tar examen i juni! <3
 
19:24 hej igen, jag publicerade visst aldrig förut. vi kom iväg till stan till sist! och har blivit färdiga med nästan alla presenter. det känns bra! 
 
nu läser pierre alfonssagor för elli uppe i sängen, och jag ska sätta mig i soffan och spela lite pokemon. det har varit en låååång dag för pierre var på föreningsstämma precis efter jobbet så han kom inte hem förrän nyss. pust. välförtjänt lite pokemonlir med andra ord. PUSS
 

Kommentera här: