O och M och G vad skönt

O och M och G vad skönt, Pierre har tagit den lilla kommandoran (numera även kallad Regeringen) och åkt iväg för att rösta och sedan handla regnställ eller vad han pratade om. Jag har varit ut med hundarna - själv, så SKÖNT - och kom nu hem till ett tyst och relativt städat hem. THE RELIEF alltså! Så himla välbehövligt med en timme eller två ifred. Sen kan de komma hem och röja loss och jag är med på noterna igen (kanske?). Igår gick jag och la mig i sängen direkt efter att vi lagt Elli (vid sju!) och kom inte upp igen förrän hon väckte mig imorse (vid sju). Pierre tog hundarna för jag var så himla utmattad, illamående och slutkörd. Trodde det var något jag ätit men jag kräktes aldrig, och jag är fortfarande trött. Jag vet inte riktigt vad som är felet.
 
Hon må vara söt, men OJ vad hon kan tjata hål i huvudet på en. Man blir klaustrofobisk till sist
 
Nu ska jag iallafall sätta mig i soffan, köra igång ett spel (tror det blir Past Cure) och bara NJUTA av tysthet tomhet och egentid en stund. Adios!
1 Olivia:

skriven

Åh njutet att vara hemma själv! Är typ min våta dröm att ha en hel HELG! Haha. Hoppas man kommer minnas detta och värdesätta sin ensamtid när barnen är större och man får mer av den varan

2 Olivia:

skriven

Åh njutet att vara hemma själv! Är typ min våta dröm att ha en hel HELG! Haha. Hoppas man kommer minnas detta och värdesätta sin ensamtid när barnen är större och man får mer av den varan

Kommentera här: