manshobbys och såntdär

pierre har varit mansspenderare och lagt pengar på en ny hobby: en riktigt dyr mountainbike. det är ASBRA att han försöker hitta nån hobby och vill ut och röra på sig, inte det jag säger, men haha hans grejer som han får för sig är alltid så dyra? har även upplevt det med tidigare pojkvänner, obs, nämner inga namn. men typ NU SKA JAG BÖRJA FOTA, köper en asadyr kamera, tar fem "svåra" bilder och sen ligger den kameran i nåt skåp. JAG SKA LYSSNA PÅ MUSIK MED ASBRA LJUD, köper riktigt dyra trådlösa hörlurar, använder en gång tills batteriet är urladdat. JAG VILL HA EN VINYLSPELARE, and so on and so on. 
 
MEN! han är iallafall ute och cyklar nu. det var inte mörkt när han åkte, men nu är det mörkt, och jag vetitusan om han fick med sig någon lampa så vi får se hur det här går? är han inte hemma om en timme blir det väl skallgång. plus att jag skulle behöva ta ut hundarna snart.
 
vad händer annars då? ekorrhjulet börjar rulla igång. jag har varit på mitt jobb i snart en månad. trivs jättebra men också inte pga är ju inte lärare i benmärgen, det tar så mycket energi för en introvert som jag 
 
(NU KOM PIERRE HEM!!!)
 
..och passar inte heller riktigt eftersom jag är så überkass på att planera. men vi har bytt till ferietjänst och det är så himla värt, tänk ledigt på alla lov, Göööööttttt. bara det att det är tre veckor ledigt i jul slår ju nästan allt? elli har börjat skolas in på förskolan, det går jättebra. nästa vecka återgår pierre till jobbet. snurrisnurri på hjulet som sagt.
 
nämen nu ska jag ta hundarna i näven och gå en sväng. puss på er ladies and hengslemen.
 
 
bjuder på en bild på livsnjutarn framför teven när hon tittar på pippi och äter chips. 
1 Linda Frödin:

skriven

Haha, känner igen det där med dyra hobbies 😝

2 Carro:

skriven

Hahaha garvade så mkt åt dyra manshobbys...

Kommentera här: