peppa ola

försöker peppa ola att följa med på korridorsfest. går inte så bra, tror jag. han hävdar att alla är mycket äldre och att han inte känner nån där.. so what? det är ju det som är roligt!
det är ingen annan som är sugen på korrifest i irrblosset? kom igen det blir kul vi är några stycken!

fast samtidigt, då blir det party tre kvällar i rad.. och de som sa till mig på ungdomsmottagningen att jag skulle skära ner på partajandet och äta bättre! jag planerar redan för pizza ikväll - vem orkar laga mat? hmm.

jag skulle egentligen åkt in till studentbostäder och skrivit kontrakt om olkorridorsrummet.. men det blev itne så. jag är så lat! måste göra det på måndag istället, påååmiinn mig!

nu ska jag fortsätta peppa ola. han bruukar ge med sig när man tjatat tillräckligt.

amanda. säger:

jag köper ragnar-drinkmixen

amanda. säger:

eller vad den heter

Ola säger:

knepigt

Ola säger:

tom collins

Ola säger:

asgod

amanda. säger:

den ska jag köpa. fast dom kanske inte har den på ica i linghem

amanda. säger:

det är alltid kul att bli full!

Ola säger:
hmm

amanda. säger:

vi har djupa fyllediskussioner

amanda. säger:

det är kul

Ola säger:

fast inte när folk är typ genomsnittet 5 år äldre, när man inte känner en sate, inte har några pengar, och är lite trött, och har loggbok

Ola säger:

fast vafan

Ola säger:

jag vet inte än!

amanda. säger:

jag har pengar

amanda. säger:

loggboken blir du klar med

amanda. säger:

de flesta är 88.or och du verkar äldre än vad du är. vi kan säga att vi är tvillingar

Ola säger:

haaaaaaaa tsss

amanda. säger:

det vore ju skitkul!

Ola säger:

fult att ljuga

amanda. säger:

folk skulle gå på det

amanda. säger:

äh fylleskämt

Ola säger:

då får man svart tunga

amanda. säger:

jo komigen

amanda. säger:

det blir kul! du är alltid så skön när du är full

Ola säger:

vi får see

det går inte så bra va? :/

1 k:

skriven

hängde han med sen?

Kommentera här: