grab hold and do not let go.

klockan fyra idag, medans vi stod och stekte tillsammans med lars och bomlasse ute i vallamassivet, avslutades nolle-p! axel bevisade detta genom att knäcka en öl fem minuter över och sedan var det fritt fram för alla att hångla med alla. haha. nej men det känns otroligt skönt att vi alla har genomfört det här tillsammans och nu är det över, nollan är etta och faddrarna är vanliga jämlikar! foul är mänskliga! läx är fortfarande läx ett bra till, men det är bara underbart.

speak to me and don't speak softly
talk to me and let me know
grab hold at my shoulder and tell me
grab hold and do not let go

nej nu ska jag bestämma utstyrsel för ikväll - jag ska vara snyggast i kårallen - och sedan ska jag hoppa upp på hojen och trampa till ryd och hem till mita och valona! där har jag inte varit sen i våras så det ska bli helt underbart. och efter deeeet vandrar vi över till huset mittemot, till das joel and axel place, för förfest tillsammans med foul och läx och öf och alla! jag är pepp för äntligen får jag festa med alla mina bästa, och framförallt med min respektive! vi har inte festat ihop på jättelänge, inte sen vi hade vår tvåmannafest ute på mattias land <3. haha.

it's time to daaaance!!!!!
 

Kommentera här: