känslor & bio.

mycket händer nu. känslorna är alltid nära och igår ägnade jag mycket tid till att gråta. allt känns tungt och osäkert och jag orkade till sist inte bära allt utan det exploderade och jag grät utan att egentligen känna att det hjälpte.
sedan bestämde jag mig för att göra något åt mig själv och idag känns det bättre. får ta en dag i taget.
som tur är finns mattias, han förstår mig kanske inte alltid men han tröstar och finns där och luktar så otroligt gott så jag aldrig vill släppa hans famn.

idag var jag iallafall inne i stan och försökte leta efter något att ha på mig på nyår, även om jag egentligen inte alls känner mig taggad för att klä mig fint och vara ordentlig och stylad. vill helst gömma mig under täcket och bara sova, men jag veeeet att så fort vi kommer till karin & fredrik kommer den känslan vara som bortblåst och jag kommer vara jätteglad att jag gick dit! hittade i vilket fall som helst ingen klänning så jag köpte en vardagsskjortklänning på hm istället som jag spanat på en längre tid och sen gick jag och josefina på bio. och det var nog det bästa jag gjort i hela mitt liv- thank GOD for twilight! jag hade inga som helst förväntningar, trodde att den skulle vara ganska kass men ojsingen vad jag bedrog mig! edward, den killen som huvudpersontjejen blir kär i, var det snyggaste jag någonsin sett!! åh, jag vill se filmen igen nu och på momangen. jag och josefina blev helt upp över öronen förälskade i hela filmen och vi kunde inte sluta prata om den, även om jag hatar att diskutera filmer!


*dreggel*

det är förresten oerhört skönt att jag har min lillasyster josefina. vi har kommit varandra mycket närmre sen jag flyttade hemifrån och jag älskar det, för vi är mycket mer lika än vad vi trott. hon är en av de bästa och finaste människorna jag vet, lugn och jordnära men också så sjukt rolig och söt. du är bäst gumman! (utan att favorisera syster förstås, kärleksförklaringen till julia får komma i ett annat inlägg :))

puss alla!
1 julia:

skriven

BAJSA PÅ DIG.

:(

2 AMANDAJOSEFINE:

skriven

så mys med bio :D Föresten, nu prenumererar jag på din blogg på bloglovin! Hoppas du har lust att göra detsamma på min! :) Ha en bra eftermiddag!

3 emma:

skriven

Hejhej, gå in på min blogg och var med i min tävling! :) Puss <3

4 amanda:

skriven

Hejhej, gå in på min blogg igen och dö :) Puss <3

Kommentera här: