amanda goes läderlappen goes xbox

mattias och hans tevespelsnördande vänners favoritspel är oftast av sportkaraktär. golf, fotboll, wrestling.. och så vidare. under en tid spelade de som undantag lite halo, men nu är de tillbaka i sin rätta bana igen och sportspelen är åter populära. jag är däremot inte alls speciellt förtjust i såna spel.. spelar jag fifa så brukar jag låta motståndarna styras av player 2, trots att det inte finns någon sådan.. vilket innebär att de står helt stilla så fort de får bollen och därför lätt kan fintas av! mina matcher brukar sluta med ungefär 30-0 och därför tröttnar jag rätt så fort. mina favoritspel är zelda och metroid prime, annars är jag ganska kräsen.. skjuta-spel är kul men jag är ganska kass på det, brukar föredra att sitta bredvid och titta på... men den här gången har jag bestämt mig för att testa själv! det HÄR spelet är det jag har tänkt ge mig på:

http://www.platformnation.com/wp-content/uploads/2009/08/batman-arkham-asylum-boxart.jpg

så nu ska det bli spela av!
1 Mamma:

skriven

Kan du se till att få tillbaka den där telefonen så att man kan ringa dig? Har hälsat pappa att du saknar honom. Han blev glad! Puss mamma

2 Mamma:

skriven

Skrev förut, men det verkar inte ha funkat.. Har hälsat pappa att du saknar honom. Han blev glad! Igår var vi ute och plockade svamp. Vi hittade hur mycket som helst. Har du använt din svampsökare? Puss mamma

3 Mamma:

skriven

Jo, det gjorde det visst..!

Kommentera här: