och ruset kom tillbaks och alla vänner drog sig hem


just nu ser jag ut såhär. det beror på att jag alldeles strax ska pallra mig bort till malin och frippes glam rock party. och jag hoppas för guds skull att det faktiskt ÄR ett glam rock party som de hostar, för annars kommer det  bli pinsamt när jag ramlar in såhär. och då kommer jag döda emelie för det var hon som viskade temat i mitt öra. dock blir det 3,5or även idag, hann inte till systemet. är lite rädd för dem efter förra gången (när jag inte ens kom till kravallen) men det löser sig väl får vi hoppas. de är ju trots allt inte så starka.

laddar med lite fel musik känner jag - lars winnerbäck med pollenchock och stjärnfall. men jaja. nu; dags att korka upp! allt ska sugas ut ur varje natt!!
1 alex:

skriven

tror inte allt var 3,5:ornas fel...kan vara nån drink plus några shots på det som orsakade fyllan ;)

Kommentera här: