lite typiskt

jobbar mitt första pass redan imorn så är fortfarande ganska nervös.. dumt nog är ju jobbet i norrköping och när mattias och jag räknade lite så kom vi fram till att jag måste jobba typ tre fyra pass innan jag börjar "tjäna någonting" eftersom ett månadskort på östgötatrafiken kostar så himla mycket. tyyypiskt. tänkte inte alls på det när jag sökte i norrköping, tänkte bara att det blir lite extra tid att lägga på resor men eftersom det bara är tretimmarspass blir det inte så farligt för zach att vara ensam ändå. tänkte absolut inte på att det KOSTAR att åka tåg! darn. så nu typ kommer jag betala för att få jobba :P nej vars så farligt är det trots allt inte. men lite dumt var det! kanske går att byta till ett postkontor i linkan?
1 Mia Glantz:

skriven

Lars säger att det är jättelätt att planka!!

2 Kaisa:

skriven

Segt. Men du kan inte ta Campusbussen då? Eller köpa fritidskortet, det är mycket billigare. Lycka till :)

Kommentera här: