diss för tenta hiss för uppis

blöööö. nu är tentan skriven och vad fan hände? jag skrev 12 sidor (fatta skrivkrampen), det var 3 uppgifter? öhh. ändå har jag typ inte kommit fram till nåt känns det som. bara massa tomma ord, inget vettigt, och jag kunde inte krama hjärnan på mer fast jag kan typ allt? ÅH hata om jag måste göra om den i augusti, det är så låååångt dit.. :(


bilden visar 2 grejer på samma gång: hur vi för tillfället "skiter" i tentan/en bild från valborg 2008

NAJA skitsamma nu, done är done och nu ska jag göra som de italienska futuristerna och skita i det gamla och BLICKA FRAMÅT, gärna lite agressivt, och ladda för tågresan mot uppsala! jag har ju firat valborg en gång där tidigare, 2008 (kul att jag har med mig exakt samma adidaströja den här gången och ser lika dan ut i håret, vad hände med att växa upp!?) - jag & stina bilade upp (det var på den tiden innan hon hade börjat plugga) och så bodde vi hos cribba, josef och thomas på blodan och bara följde strömmen hela helgen. det var en så sjukt härlig och rolig känsla, vi visste ingenting, vi hittade ingenstans: vi bara gjorde som alla andra och det blev helt freakin awesum. den här helgen kommer stina veta mycket mer vart vi ska, hur allt går till, vi har laddat med resorb och baginbox och ryktet säger till och med att stina köpt ben&jerrys (!!) och jag hoppas verkligen att det kommer bli ännu roligare denna gång. förra gången hade vi ju nyhetens behag på vår sida men den här gången är vi mer rutinerade studenter som vet hur man har roligt!
så.. PEPPEN!!!!

1 Caroline:

skriven

Wohoooooo!!!! Hoppasvi springer på varandra!!!

2 Filip:

skriven

Haha, jag gjorde precis samma sak 2008! Bilade upp med ett par vänner, första gången jag var i Uppsala och hade så sjukt kul hela helgen!

Kommentera här: