några snapshots från dagarna som passerat


tog för lång tid att slänga upp canon-bilderna här (ni får vänta lite på dem) så sålänge bjuckar jag på några av mattias iphonebilder från de senaste dagarna:


de första är från vårt midsommarfirande på gåshaga och de sista fyra från dalarna och eriks landställe. fina dagar!

nu sitter jag inne i familjen hjelms kök och roar mig med plugg. har två uppgifter till att skriva och ska sedan kommentera andras arbeten på WebC, vilket kan bli spännande. känner för att munhuggas lite med morsor som tycker att barnen idag inte får ut något av litteratur utan att mästerdetektiven blomkvist istället gör sig bättre på film. jumma dävlar!

nåväl: pluggish. sedan ikväll: djuröish! om mattias plan från umeå inte störtar eller dyl.
1 angie:

skriven

Det är så skönt att nån håller uppe bloggandet under sommaren så att jag har nått att läsa på jobbet! Själv är jag en dålig jävel ;)

2 lovisa:

skriven

mysiga bilder!

Kommentera här: