trumvirvlar och fanfarer

håll i er nu.



JAG HAR FÅTT JOBB. 40% på en gymnasieskola i norrköping.




...är fullkomligt liiiiiiiivrädd! men PEPP såklart. 

nu är det dock slut på såna här bilder i bloggen:



dvs inget fylleri. utan bara bra, nyktra, genomtänkta och pedagogiska grejer. som den här:

eller hur? bra exempel på en viktig del av kemi A. hädanefter kommer min blogg endast fyllas av liknande ting. 

nejvars men på riktigt. jag antar att jag måste lösenordsskydda bloggen för den är det första som kommer upp när man googlar mitt namn. och nån form av distans vill man ju hålla (inte för att jag tror att alla elever kommer ägna sig åt att googla mitt namn hela dagarna men jag vill inte ta risken). men det är ett senare problem, säger till innan så sker och om så sker. ska träffa rektorn för skolan på tisdag och hon kanske hatar mig, vad vet jag, så jag vill inte ta ut jobbet i förskott. även om jag liksom redan "fått det" eller vad man ska säga. vill va 100% säker!!! ffs.

nu ska jag sova med fjärilar i magen. förresten kom jag igång med skrivandet av min uppsats idag också. bra dag helt enkelt.
1 liza:

skriven

GRATTIS AMANDA! grymt! vad duktig du är!

2 josefina:

skriven

WOOOOOW!!! GRATTIS MANDIE! <3

3 julia:

skriven

grattis som tusan fina syrran! det är du absolut värd! puss på dig och njut av känslan att man äger världen för en sekund!

puss/ julia

4 Charlotte:

skriven

Sa ju det!!

5 Carro:

skriven

Wohooooo!!!!! Grattis mänds!!!!!!!!

6 Matilda:

skriven

Åh, va roligt! Som bästa julklappen man kan få, typ!



7 Mamma:

skriven

WOW! Vad kul!! Men du, jobba inte ihjäl dig!

Pussar!

8 Amélie:

skriven

Grattis! Lycka till nu!

9 alex:

skriven

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!



Och du som trodde att det fanns andra som var bättre kandidater än dig, nu har du fått bevisat att så är det inte! Du är bäst helt enkelt! ...och kommer klara jobbet galant, särskilt med all extra tid som X-FOUL :)



Massa kramar!

10 Karin:

skriven

Du är bäst! Ungarna kommer älska dig :)

11 Valona:

skriven

WOW! Fan vad du är GRYM! Shit vad roligt. Vad glad jag blir för din skull! Sjukt duktig.



Ps. herrejävlar var snygg du blev på bilden!

Kommentera här: