men ååååh kan alla bara komma och göra mig sällskap

har tråkigt. vill inte vara ensam. mattias jobbar, emmy har lämnat mig för sin familj och josefina ville inte ta det tidiga tåget utan kommer först om typ en timme. snark. jag har städat lite men det är ju så otroligt tråkigt så istället sitter jag här framför datorn som en zombie och gör verkligen INGENTING. måste planera mer lektioner men jag orkar inte riktigt, just nu ligger fokus på eftermiddagen och kvällen. jag har fyra veckor på mig att fokusera på jobb och vfu så det kan jag ta då tänker jag. nu är det ju för sjutton LOV.

ikväll rusar jag och josen tillsammans ut i havet fyllt med priiiiit, vilken underbar liknelse. ville bara ha en anledning att använda mig av bilden, hehe

ikväll ska vi äta god mat hos joel och angie, joel ska göra potatis- och parmesanmos, så jävla gott det låter. sedan ska det ramla in ett litet gäng tappra och peppade festisar och tillsammans ska vi göra dansgolvet osäkert på flamman. episkt kommer det att bli, var så säkra. nu ska jag sova en stund i soffan innan josefina kommer. godnatt

Kommentera här: