härå

jo jag vet att det går att blogga från den såkallade smarta mobilen, men allt som har med text att göra i den undviker jag helst. det tar ju tusen långa år att komponera ihop ett endaste litet sms. som det är nu så sparar jag på mig typ fem sms innan jag pallar svara, och sedan svarar jag på alla på samma gång "när jag ändå håller på". tänkte från början att jag nog skulle lära mig hur man skriver på en sån där manick efter ett tag men det verkar inte riktigt gå åt rätt håll. jag skriver fortfarande punkt istället för mellanslag pga för stora fingrar.

sommaren har hittills spenderats i/på:

1. linghem. har varit hemma tillsammans med julia (och mamma och pappa fösståss), tittat på pride & prejudice, gått promenader och cyklat in till stan. samt planerat för studentmottagning. 



2. stockholm. vi har ju numera ett nytt hem: västervägen 17 i häggvik. (eller ja i september flyttar vi tillbaka till linköping för mattias har fått jobb där. så speciellt långlivade stockholmare blev vi inte denna gången)



3. ute på vindö, på mattias land. det är seriöst det mest avslappnande och romantiska stället man kan tillbringa tid på under en sommar. eller ja, landställen överlag. vill ha minst tio stycken när jag blir stor.



4. midsommarfirande på gåshaga tillsammans med de fina vännerna. tredje året i rad nu!



& nu sitter jag på västervägen, äter melon och tittar på när mattias spelar tevespel. på fredag ska jag med emmy ut till hennes land. ångesten håller jag på avstånd så gott det går (jobb- och pengaångesten alltså). puss
1 Alex:

skriven

Ha inte ångest :) Det löser sig alltid...du är iaf inte ensam om ångest om du skulle ha det, jag har MEGAuppsatsångest :)

Kommentera här: