vi kan fortfarande inte skriva tenta

woa. igår fick vi ut hemtentan i pa3. det är den sista tenta jag skriver på lärarprogrammet - förutsatt att den blir godkänd förstås. och det tvivlar jag på att den blir. återigen har jag slarvat med att läsa litteraturen under kursens gång och sparat allt tills nu. vilket innebär att jag lägger otroligt mycket tid på att läsa istället för att skriva, och de meningar jag får ner på pappret är ganska ihåliga och innehållslösa även om det är snygga ord. 

fem år har jag gått här och fortfarande gör man på samma, felaktiga sätt. så himla illa. 

sex sidor har jag skrivit än så länge iallafall. det är första uppgiften som är klar och då har jag två uppgifter kvar som kräver minst lika mycket plats vardera: egentligen typ mer. och det vore ju ålrajt, om det inte var så att vi är begränsade till 10 sidor. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuu

så här kände vi idag:

jag är den eminenta fotografen. mita är den eminenta döende studenten. we're stuDYING, helt enkelt. för att citera en facebookbild micke hade lagt upp.

nu är jag hemma för jag har tvättid 16-19. måste verkligen verkligen tvätta, har inga rena trosor. haha. ikväll blir det carbonara, så jäkla gott. är värd det efter dagens tentaslit. puss!
1 angie:

skriven

Snart får du passa dig så du inte går skjörbjugg eller nått!

Men jag håller med dig. Carbonara är galet gott!

Kommentera här: