orkar inte riktigt göra något ordentligt

ibland orkar jag inte riktigt komponera ihop ett sammanhängande inlägg. då är det lättare att göra på detta viset:
  • --> fick huvudämnet och grundtanken med uppsatsen godkänd. sofia min handledare tyckte att det var ett bra ämne och peppade mig ordentligt vilket kändes skönt. nu kör vi utropstecken utropstecken
  • --> insåg att jag glömt matlåda dagen till ära och därför skulle få klara mig utan mat från 10-19. köpte en cheese för sista tian på kortet och åt upp samtliga äpplen ur postens fruktkorg (2) och lyckades på så sätt överleva den här dagen
  • --> har fetaste tjockångesten, igen. seriöst jag dallrar
  • --> hade en seg men helt okej dag på posten. ibland går det fortare och ibland långsammare och idag var det av den andra sorten.
  • --> satt i 45 minuter i solen vid vattnet i norrköping och läste bok och hade det bra



  • --> lever ett pusslande liv just nu. åker runt och sover på olika platser och tar med hunden ibland och ibland inte, jobbar i lambohov eller i stan eller i norrköping, pluggar på universitetet och har alla mina grejer i linghem. det tär jättemycket på mig och jag känner mig så bräcklig
  • --> fryser typ jämt!!?
  • --> ska ge mig ut och träna nu och sedan gå och lägga mig och läsa, så himla mysigt. 

Kommentera här: