up n comin

hej kära vänner. vi har en ny dator! eller ja pierre har, jag har inte chippat in ett ruttet lingon än pga fick första csn-återbetalningen denna månad på 2700! skönt när lönen ligger på 8000, haha herregud. vatten och bröd resten av månaden då CHECK.

vet ni vad? i eftermiddag och ikväll får jag eminenta besök. först kommer lisa, marcus och bobban hit klockan 16 för att äta sockerkaka och dricka kaffe och inspektera läggan. (därför måste jag städa, baka samt duscha mig, KOM IHÅG) sedan klockan 18 kommer angie och julle, så ska vi laga samt äta tacopaj och titta på deckarfilm! myys. så här kommer det se ut:

ja, plus julia dårå. fint va!

sedan imorgon är det dags för en dag som inte finns. en svart dag, en lördag bortraderad från kartan. det är dags för svartan!


förra året tog jag egentligen bara två bilder. dels var det denna, på mig och jesper, peppade till tusen utanför donken och på väg till frukosthänget hos hannes och linn. på den tiden bodde jag och jeppe nära varandra och hade sällskap till det mesta, sånt är fint!

tog denna också. här är jag snorafull med rosa hårsingor tillsammans med martin. gustav, emmy och rasmus gick typ rundan tre varv och gick om oss två gånger. vi fastnade på någon station antar jag, men minnet är lite dimmigt just här. hoppas på klarare minnen från årets wunda.

jag fick det där jobbet som berlitz-lärare förresten! ska undervisa på ericsson i svenska för personal som inte kan det svenska språket. främst handlar det om att lära dem grunderna så att de kan typ gå och handla, gå på restaurang och hang around. känns kul och lite läskigt, börjar en utbildning nästa vecka som är internetbaserad och på ENGELSKA. är ju inte jordens ljus vad gäller engelska men det ska förhoppningsvis gå bra. fattar bara inte varför jag alltid får så konstiga jobb och hittar så random saker hela tiden? jaja det blir nog bra. 

herrå. 
1 Pärlan:

skriven

Du sa inget om ett jobb idag! Spönnande!

Kommentera här: