aftonhäng i åbylund

fick igår tokabstinens och sakna-ryckningar efter min fina vän angeshka sjölandshka, och uttryckte dessa känslor på ansiktsboken. fick snabbt svar: hon bekräftade mina känslor och tyckte liksom jag att en dejt inom snarast möjliga framtid vore att föredra. och varför inte så fort som möjligt? redan dagen efter, dvs idag, kändes som en perfekt tidpunkt så idag drog jag med mig hela familjen bort till åbylund på kvällshäng med middag och kladdkaka. inte helt fel faktiskt! 


donna gracia med sherlock holmes VS jack the ripper (som jag letat mig blodig efter! hade glömt att jag ju köpte det till henne i födelsedagspresent ett år, så nu kunde jag låna det av henne, fan vad bra & smart jag är)


elbsklingen planerar storslagna grejer inför 25-årsdagen och vi peppade igång ordentligt. stora fester är bra fester!

sedan tittade vi på joelbitar och fascinerades över det något.. annorlunda programupplägget innan vi tog våra hundar under armen och begav oss hemåt igen. vi är ju trots allt vuxna och vissa ska upp och jobba vid fem imorgon (medans andra i familjen är lediga) så umgängeskvällar på veckodagar kan inte bli allt för långdragna. alex var imponerad över vuxenheten i att vi satt och drack kaffe runt vardagsrumsbordet - vi var till och med nära att slå på antikrundan. men sen blev det joelbitar istället. 
1 angie:

skriven

Men alltså, jag ÄLSKAR'T!

Kommentera här: