Best 9 2016 (och 2015)

det bästa med att året tar slut är alla sammanställningar som olika appar och liknande gör åt en! ser fram emot goodreads-sammanställningen, och nu har instagram varit så vänlig och sammanställt mina 9 mest likeade bilder under året som gått. 

 tadaa! tydligen gillade folk mig som trump bättre än hur jag ser ut i verkliga livet. haha. fifabilden från releasedagen för världens mest sålda fotbollsspel tog sig också högt upp på listan. och vem gillar inte en familjär pizzabuffé eller badande halvnakna damer? BRA INSTAÅR.

fast ännu bättre var året dessförinnan according to last years instagram.

såhär såg det ut då! närmare 10 000 likes men också en helvetes massa poster, gick visst bananas med bilder det året. under 2015 gillade folk att jag blev butikschef i linköpingsbutiken, ossi som tomte samt en öl i backen i österrike. rätt fint ändå!

nu ska jag gå och hämta ut julklappar och ignorera att uppsatsen ska lämnas in idag. den är inte klar så det blir ingen inlämning, ÄN, men den är på god väg, lugn. sedan ska jag packa och klockan 14 ska jag och mina vovvkillar sätta oss på ett tåg mot sala och sedan vidare mot borlänge (pierre går på i norrköping) för att hälsa på hans familj innan jul. äta maries goda mat, alltså guds gåva till mänskligheten, jag längtar SÅ! och imorgon ska vi antagligen gå ut och partaja lite med de människor som pierre bodde med under förra året när han pluggade i borlänge! ska bli kul. puss!

Kommentera här: