Duktiga klubben/San Andreas

hej! idag har vi varit duktiga, jag och de två jag bor med. vi har städat lägenheten samt tränat, duschat oss och ska snart laga entrecote och potatisgratäng. inte illa pinkat va? tvätta ska vi göra också, med start vid 16-snåret. tycker vi reder oss rätt bra här hemma på ensam-fronten. eller vad säger ni? 

 
imorgon börjar jag klockan 8. ska ta ner rean, känns sådäääär tråkigt... men är ledig sen igen på tisdag som kompensation vilket ändå får anses som okej. 

nu ska jag spela gta tills det är dags för tvätten. kände att det var dags att give it a new try så att säga. började lira det när det släpptes för några år sen men fastnade inte. är så förbannat dålig på att köra bil i spel... och sen att styra/skjuta/sikta samtidigt är helt OMÖJLIGT. är något duktigare nu, men det är ändå förjävla svårt alltså... väcker mina värsta sidor till liv. jag sitter och skriker fula ord och vill daska kontrollen i väggen. tur då att man kan hoppa över missions som är alldeles för krångliga (typ alla race och så... snark). men har faktiskt fastnat i övrigt. storyn är ok! gillar ju rockstars andra lir (la noire & red dead redemption iallafall) så jag tänker att det här BORDE vara något för mig. att det sen är världens mest sålda spel borde ju säga något om kvaliten också, tänker jag. jaja. time to go back 2 san andreas!

Kommentera här: