kärlek & illamående

"hej..! du ha-er kommit till mattias - jag sva-erar inte i telefonen.. så spela in ett meddelande.. så e-ringer jag upp. piip" har jag hört tretusen gånger ikväll. mattias batteri dog nån gång under början av kvällen och jag hinner glömma det hela tiden. anlednigen är att jag är på toooook för full. toalettstolen har redan f¨ått sin andel av mig och nu vill jag gå och lägaa mig tryggt. men men, jag kommer förhoppningsvis (finns det ingen skön förkortning för "förhoppningsvis"? typ fhnv?) somna uta n några besvär men helst hade jag haft mattias bredvid mig när jag somnade OCH jag hade velat ha hans lugnande ord i mina öron nu när jag feela ´r så här ill men somsagt kommer jag inte fram och det kanske är det bästa, för varfäör ska jag störa hans festande när jag mår dåligt egentligen? jo, för jag VILL att han ska vara nära mig. och hade hans mobil funkat tror jag att han skulle velat att jag berättade det och jag tror att han skulle lagt ner allt han hade för händerna för att komma och få mig att må bätttre. jag älskar dig mattias.

jag var full när jag skrev det här är det okej med alla?
1 k:

skriven

fylleinlägg i mitt

2 liza:

skriven

haha. du är så skön amanda! klart det är okej..
hoppas du kunde sova gott,
kram

3 alex:

skriven

hur söt får man vara! lyckas till och med vara riktigt bra på att blogga när du är full :) Jag hade iaf massa skoj med dig!

Kommentera här: