teachers leave the kids alone!

ska vi för alltid ta adjö,
vill jag hellre dö
än tvingas leva ensam utan dig


nu lyssnar jag på korns version av another brick in the wall och känner inte det minta dåligt samvete för att jag inte är på berzan. anders skulle vara ledig idag och jag skulle egentligen följt hans klass, men det vet inte dom om. så ingen kommer att märka att något är fel! smart drag av mästarinnan.

nu är fattigdomen över! inatt klockan tolv ramlade pengarna in och nu är jag rik. detta ska firas med ett tornby-besök och kanske någon form av shopping tillsammans med lillsten. tråkigt nog har jag ingen frukost att äta! får väl gå hungrig då.

jag hatar att behöva ljuga. jag trodde jag skulle slippa det, hade lagt upp det snyggt ändå med ett allvarligt tonfall, men här tvingas lögnerna ur en. det är jobbigt, jag vet inte vilken lögn jag ska välja. jag snörjs in i trådar av osanningar, blää. nej sims rädda mig från verkligheten en stund, thaaank you!

Kommentera här: