all i wanna do is pang pang pang

ka-tjiiiiing sa det och så fylldes mitt konto med csn-pengar! 11000, tack och bock!

ååh vad jag är trött och yr och lite halvlullig fortfarande, men det var det värt, jag hade riktigt roligt igår! nu ska jag snart dra på mig vit skjorta och svarta jeans och cykla till kårallen för idag är dagen då jag ska servera på en sittning för andra gången i mitt liv (och förhoppningsvis går det bättre denna gång än den förra..host). ikväll får vi iallafall inget vin INNAN vi har jobbat färdigt så det ser ganska ljust ut.

jag tänkte skriva att snart är nolle-p över men det stämmer faktiskt inte för även om det är avslutningssittning så fortsätter nolle-p i två dagar till. men då har foul gått ur attityd och saker och ting kan bli lite mer as it's supposed to be lixx.

funderar på hur jag ska göra med mat idag. donken är egentligen inte att föredra men jag ORKAR inte ställa mig och laga nånting så det lutar åt det hållet ändå.. helvete vad mycket skräpmat man har slängt i sig de här inledande veckorna av terminen.

njaej om jag skulle ta och kasta av mig kläderna (de få plagg jag har på mig) och ställa mig i duschen.. det borde väl pigga upp mig lite. annars vet jag inte hur jag ska komma igen, antar att jag får gå på sparlåga isånafall. förresten är det björn som bossar över forte! och ljud&ljus ikväll, sjukt kul och bra och så för då kanske han spelar alla som inte dansar i smyg.

Kommentera här: