städning för att ha något att göra..

nu räknar jag ner timmarna tills mattias kommer hem igen - och tills dess tänkte jag att jag ska försöka få hela lägenheten städad och skinande ren med den nya dammsugaren, och kanske även en ny hårfärg! jag har nämligen världens utväxt men vågar samtidigt inte bleka håret igen, det mår ju så dåligt av det! så funderar på om det ska få bli mörkt.. dock kommer jag bli så sjukt blek då, fast det är jag ju redan nu.. tåls att tänka på, ska försöka bestämma mig medans jag kliver runt med dammsugaren som en gammal tant (med betoning på gammal, för förut när jag skulle luta mig framåt fick jag världens kramp i ryggen, typ icheas eller något! jag trodde jag skulle dö).


googlar man på mattias hjelm hittar man den här gamla bilden på orrbo och tias! världens sötaste. åh, kom hem nu, jag saknar dig så det gör ont!!!
1 mattias:

skriven

åh jävlar vad den där bilden är preskiberad. måste vara 2005. haha. puss.

2 Mita:

skriven

Haha, han var ju jättesöt juh! :)

3 alex:

skriven

man måste alltid gnida sig lite i ögonen när man ser en "lång"hårig mattias...men håller med föregående talare :)



längtar till linköping! om jag kommer hem tidigare än tänkt så räknar jag med att kunna umgås med dig amanda :)...alla andra kommer ju hem typ runt den 8e :(

4 amanda:

skriven

ja alex! kom hem och umgås med mig, jag saknar dig!!

5 Valona:

skriven

Shit va sjukt. Hade denna bilden vart upplagd tex facebook som någon anna person lagt upp hade jag aldrig sett att de va mattias. Krävs att inspektera 2 ggr helt klart. Liknar förövrigt min gamle högstadiekompis, fast en blond variant. Måste visa bild! Sjukt söt iaf. Sköt om er

Kommentera här: